2010/07/16

Vi behöver Danne!!!
Blir galen på laptopen. Det är en massa uppdateringar som inte går att installera och den gör precis som den vill. Helt plötsligt var den återställd till hur den var precis efter formateringen. Ett par andra gånger så vägrade Mozilla att öppna sig. Internet explorer går inte alls. Var är du när man behöver dig Danne? Sitta på Arvikafestivalen och roa sig när mor är i nöd?;)
Det är jobbigt för Said nu när han antagligen kommer närmare och närmare den dagen han måste skiljas från sin mamma igen. Jag förstår att det måste vara botten. och samtidigt har han en fru som inget hellre vill än att flytta långt härifrån. Stackars man.
Nu har jag dessutom generöst delat med mig av mitt förkylningsvirus till honom. Hoppas att det inte blir lika jobbigt som jag hade det, för då blir det nog inget beachparty på lördag för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar