2010/08/07

Felformulerat
När jag läste mitt senaste inlägg så inser jag att det låter som om jag ska köpa kuddar här och ta med mig till Sverige. Jag är tokig, men inte så galen:) Men det första jag ska köpa när jag börjar bygga ett nytt bo åt oss är just kuddar.
Idag så är det en sorts väggdekoration jag ska köpa. Tror inte att det finns sån i Sverige och det känns ju kul att ha nåt ovanligt på väggen. Vi ska köpa nya converse till Said också. Han köpte ett par när vi kom och tycker väldigt mycket om dom. De börjar bli slitna nu och de är hälften så dyra här så vi ska passa på att köpa ett nytt par.
Eventuellt får vi gå en sväng till tandläkaren också. Jag har nog fått ett varbildning i munnen. Hela min kropp protesterar känns det som just nu. Inte så konstigt kanske när man har levt under stress och spänning så länge..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar