2010/08/29

Kul helg
Vi har haft det så bra i helgen och mer roligt är på gång. Var hos mamma och Eje mellan fredag och lördag. Jessica och Johan kom dit på middag också. Enda smolket var att jag fick tandvärk igen.
Lördagen spenderade vi på Germundared med familjen Tid. Så gott att krama tjejerna igen!
När vi satt där så hade jag fortfarande problem med värk och när jag kände efter så visade det sig att det är en visdomstand på väg. Ny tand vid 43. Är inte det lite skumt? Var dessutom säker på att alla hade kommit. Jag får ringa Pi (min tandläkare) på måndag morgon.

Idag ska vi till Kviberg på morgonen och hälsa på Catrin när vi ändå är i närheten. På eftermiddagen är vi bjudna till Chris på middag. Kul.

Något som känns riktigt kul är att vi kanske har en lägenhet på gång i Majorna. En kompis kompis till Lotta ska hyra ut i andrahand. Håller tummarna stenhårt nu. Vi ska få besked i morgon.

1 kommentar: