2010/08/31

Vill veta nu!
Jag pratade mer med killen med lägenheten igår. Han skulle prata med sin fru och återkomma. Jag vill att han ska ringa nu! Det vore ju nästan för bra för att vara sant om vi fick en lägenhet så fort, men hoppas går ju.

Det gör ju inget att man har gett sig själv köpstopp när man har vänner som har grejer de inte vill ha. I förrgår fick jag en jättefin blus av Lotta. Jag skojade när hon köpte den och sa; "det där är ju min stil, inte din". Det visade sig att jag hade rätt. Hon har inte använt den nästan alls för att det inte var hennes grej. Igår så undrade hon om jag ville ha hennes fina vinterkappa. Den gillar hon, men den har blivit stor kring midjan och sitter inte så snyggt på henne. På mig var den perfekt:)
Och så fort som temperaturen sjunker nu så lär jag behöva en yllekappa snabbare än vad jag skulle önska.

På tal om det så ska jag packa ner sandaler och shorts idag. Behöver nog inte det mer känner jag. Sedan ska jag gå och fixa ett abonnemang till mobilen tror jag. Vi tänkte köra med kontantkort i början så vill slapp jämföra priser och grejer. Vi har ju lite annat att fixa med. Typ fixa bostad och jobb:), men jag har knappt ringt alls och ändå har jag ringt upp 75 spänn på typ 5-6 dagar.

Fler glada nyheter är att Said ska bli kontaktad av Volvo lastvagnar i Tuve. Håll tummarna för att det blir jobb där! Bara visstidsanställning, men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar