2009/05/05

Regn idag.
Tänkte väl att det nån gång skulle komma lite regn. Vilken vår vi haft hitills! Och det behövs ju regn också.
Var helt slut igår kväll. Alldeles för mycket inbokat på en dag. Men det känns skönt att ha det gjort. I dag blir det lugnare. Ska köpa med mig något gott till fikat och ta med mig bort till Lena.
När jag kommer hem igen så ska jag sy i knappar i Saids nya skjorta så att den blir klar. Började med ett nytt sticke häromdagen; en missonirandig klänning i en massa underbara färger.
I morgon hoppas jag på att få inspiration till nya projekt. Då ska jag till Gudrun Sjödens butik och lyssna på henne tala om design. Spännande. Ska kolla om Katrin vill gå med. Hon är inte så intresserad av design kanske, men det var en massa specialerbjudanden också för oss som kom dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar