2009/06/07

Ingen ordning!
Inte på det här med att blogga och inte med så mycket annat heller. Har haft mycket ont och sovit dåligt, så jag tappade sugen lite.
Nu håller jag på att baka croissanter att överraska Said med till frukost. Ska jag vara ärlig så är det väl mest för min egen skull:). Älskar dom. Och ett plus är att det får mig att tänka på Maria och vårat frossande i dessa läckerheter. Vi kunde trycka i oss 6-7 stycken var. Härliga tider!
Vid 15 idag ska vi åka och gratulera Danne. Jessica och hennes familj kommer också. Ska kolla om jag kan åka med dom till Borås efteråt och hålla Johan sällskap ett par dagar till.
Har kommit igång med Jessicas tunika nu. Ville sig inte alls i början, men det är väl så när det är mycket annat som snurrar i huvudet på en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar