2010/04/14

Utan internet igen
Här har man bara ett visst antal gigabyte som man får surfa per månad och igår tog Fadis slut. Nu måste vi betala extra för allt vi surfar och vi sa att vi gör gärna det för att för mig är det viktigt att kunna läsa nyheter och skriva här och att kunna skypa. Men de tyckte att det var onödigt. Tror nog att jag är vuxen nog att bestämma vad jag vill lägga mina pengar på. Men jag orkar inte bråka. Så nu har jag släpat med mig datorn till det andra huset. I morgon åker jag till nåt fik och betalar dom i stället för att få utnyttja nätet. De vill nog ha mina pengar;)

I kväll börjar jag magdanskursen. Hoppas att det blir kul.

Och sist men inte minst; GRATTIS MAX! Han fyller år idag och jag ringde och grattade honom. Så gott att prata med honom. Det var länge sedan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar