2009/03/30

God morgon!
Har precis pratat med Danne och han kommer hit på lunch. Himla kul! Lite tråkigt dock att det var köttfärssås på menyn, men han bryr sig nog inte så mycket.
Senare idag "flyttar" jag till Lotta. Hon flög på semester i morse, så jag ska ta hand om barnen ett par dagar. Det ska också bli trevligt. Alltid kul att umgås med barn.
På onsdag ska jag till tandläkaren för första gången på jag vet inte hur många år. Hoppas att de inte hittar allt för mycket som är dåligt.
Solen skiner idag igen. Och nu kan det väl inte komma mer snö?! Funderar på att lägga undan lite mer vinterkläder. Det är ju så himla trångt i klädkammaren! Jag borde sluta att producera så mycket nytt, men kan inte låta bli. Det är ju så kul! Men nu ska jag sy skjorta åt Said. Sydde färdigt det jag klippt i linnet jag köpte i Borås. Det blev en tunika, byxor och kjol. Och det för under 400 kronor. Känner mig väldigt nöjd med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar