2009/03/03

Hemma igen.
Det är så jobbigt att flytta! Men nu är det klart för min del. Daniel och hans kompisar har väl en hel del kvar att göra förstås. En stor del av min insats i flytten bestod i att städa då det inte var städat överhuvudtaget i deras lägenhet. Otroligt skitigt! Fattar inte att man kan med att lämna en lägenhet i det skicket.
Träffade flera av de andra föräldrarna och det var ju kul. Särskilt att se Johannas pappa. De har ju varit ihop i 3 år och vi har aldrig träffats förut.
Hoppas nu att de alla 4 kommer att trivas i sin fina, nya lägenhet. Själv har jag vilat mig en stund och duschat av mig all flyttsmuts. Längtar efter att sticka. Var optimistisk och tog med sticket till Borås. Danne sa att det mesta var fixat och packat där, men vi hade fullt upp hela kvällen. Tog mig en stund att prata med Johan när jag hade krupit ner. Längtar så efter att få höra hans musik. Träffade hans nya flickvän också; Hanna. Det verkar vara en trevlig tös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar