2010/06/12

Liiiiite panikslagen
Jag har precis gått upp och klockan är snart 7.30. Det är bara jag som är vaken och jag har ingen att prata med. Said sa igår att Samira berättade att de hade öppnat ett brev av misstag som var till oss. Jag undrade var det var, men sedan glömde vi av det. Nu hittade jag det av en ren tillfällighet liggandes i trappan. Det var från immigrationsverket. Och det innehöll ett avslag på vår begäran om förlängt visum. Vilket innebär att vi måste åka härifrån senast den 19/6. Hallå?! Hur ska vi hinna organisera det!? Helt galet. Vi ansökte i god tid så att vi skulle få svar i god tid och de hör av sig veckan innan!!! De menar att vi inte har skickat med bevis på när vi kom hit på det sätt de ville. Vi har ju för guds skull skickat kopior på stämpel i passet som visar när vi kom! Jag fattar ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar