2010/06/06

Milo efter en kladdig tävling
brudparet


lilla jag


Said i ny skjorta som jag sytt


Kul kväll




Vi hade det väldigt trevligt igår trots regnet. Det var en massa roliga tävlingar och påhitt. Jag pratade mycket med en tjej som heter Charlene. Jag har tänkt att hälsa på henne en massa gånger, men det har liksom inte blivit av. Nu frågade jag om det var ok om jag kom förbi en dag. Hon har liknande erfarenheter då hon är svart och gift med en kusin till mina svägerskor. Hon vet hur det är att bli betraktad som en alien och att sitta på en fest och bara höra ett språk pratas som man inte förstår.




Idag är det en blåsig och regnig dag och jag känner mig lite seg efter partajandet. Det blir nog inte mycket gjort, men jag ska ta en promenad i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar