2009/07/02

Ensam igen.
Lugnt och skönt här nu, men även väldigt tomt. Vi åkte Paddan som avslutning på Wilmas och Idas besök hos oss. När jag hade lämnat av dem hos deras mor i Partille så gick jag till Chris och tog en kopp kaffe. Hon bor i princip granne med Marias jobb.
De senaste timmarna har jag tvättat och njutit av att ta hand om mtvätten utan att ha en katt som lägger sig i hela tiden. Jag kan lägga en hög med stryktvätt på bänken i köket och ingen lägger sig på den!!!! Såååååå underbart!!ALDRIG mer katt i mitt liv.
Nu slutar Said jobbet och kommer hem om cirka 30 minuter. Längtar efter honom. Nu ska han bara jobba 1 kväll till och så dagtid i en vecka innan det blir semester. Hur skönt ska inte det bli!? Enda nackdelen med den här semestern är den långa flygresan. Men det är väl ändå ett lyxproblem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar