2009/07/15

Fotboll, fotboll
Varje dag ar det nagon som spelar match eller tranar. Tankte lagga upp ett foto har pa Paul som spelade match i gar, men jag hittar inte min usbkabel till kameran. jag ar sa saker pa att jag packade den. Far kopa en ny har nagon dag.
I gar var det besok har pa formiddagen. Saids farbror och faster och slaktingar de hade pa besok fran Palestina. hans faster tycker att vi borde skaffa barn!! Hon maste vara tokig!!
Innan matchen var vi och forsokte fa tack pa Selmas (svagerskans) boss. Han ska skriva ett brev om att han behover anstalla nagon. Med det brevet sa kan Said fa arbetstillstand. Men han kom aldrig, sa vi forsoker igen en annan dag.
Efter matchen kom hela familjen over hit till Geoerges ( svager) hus och jag fick en massa forsenade brollopspresenter. En klocka, halsband, orhangen och armband i guld. Och innan dess har jag fatt ett par guldorhangen, paschminasjal, armband och en topp. For att inte tala om alla blommor vi fatt.
Vi inte riktigt vad som star pa schemat idag. Badning eller bio med barnen verkar det som.
Vi har bokat en stuga ett par timmar har i fran. Stuga och stuga: det ar 7 sovrum i den. Men vi ar 14 stycken som ska bo dar och kanske ytterligare 3 kommer over helgen.

3 kommentarer:

  1. Det verkar vara full rulle så jag hoppas du mår bra igen. Här är det lugnt.

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Låter ju som att ni har det helt underbart, det gör mig glad! :)

    Ha det fortsatt trevligt och jag håller tummarna för den där chefen och hans brev.

    (Förresten så betalade försäkringsbolaget de 900 kronorna för ögonläkarbesöken, sen når jag ju upp till högkostnadsskyddet, mycket trevligt)

    SvaraRadera
  3. Skont att hora Danne. Du ser; det ar bra med forsakringar:)

    SvaraRadera