2009/07/08

Fönstershopping.
Massa timmar på stan med fönstershopping. Himla trevligt hade vi jag,mamma och Jessica. Vi tog ett avbrott för lunch och en flaska vin.
Christin smsade när jag var i stan, så jag ringde henne och pratade i 40 minuter när jag kom hem. Det är inte så ofta vi hörs, men desto roligare när det väl blir av.
Jag har pratat med Jessika också. Jessika med k. Min kära vän i göteborg. Hon kom med ide´n att stava henne med k ( vilket tydligen är rätt stavning av hennes namn) för att hålla isär henne och min syster här på bloggen. Bra ide´. Henne ska jag träffa på fredag förmiddag och lämna över sjalen. Hoppas att den blev som hon hade tänkt.
Ringde till Danne och bjöd in honom och Hampe som han har på besök på middag i morgon. Innan dess ska jag tvätta, så nu ska jag kolla att allt jag vill ha med kommer i tvättkorgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar