2009/08/31

Irriterad nu.
Jag har börjat sticka på en kjol. Det kändes jättekul först, men nu så är det fel i mönstret och jag vet inte hur jag ska lösa det. Frustrerande!! Får sova på saken. jag har ju dessutom 2 andra sticken på gång, så jag behöver inte vara sysslolös.
Idag promenerade jag till stan och köpte present till Ida. jag ska åka och vara barnvakt åt dom i morgon och jag har inte gratulerat henne ännu.
På eftermiddagen har jag fixat lite inför flytten. Bland annat så har jag tvättat en hel kasse med fotbollshalsdukar som Said har samlat på sig. De ska han ha med sig när vi flyttar för att ge till brorsbarnen. De luktade inte fräscht, så jag vill inte packa dem jämte mina kläder. Men nu är de tvättade och luktar mumma.
Jag har även packat 2 väskor med symaterial, garn och cdskivor. Vi måste nog packa allt på prov för att veta hur många väskor till vi behöver skaffa och hur mycket övervikt det blir totalt. Jag får ringa till flygbolaget när jag vet och kolla att det är ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar