2009/08/03

Jag blir tokig!!!!
Ingen planering och framforhallning over huvudtaget!! Forsokte satta mig och blogga tidigare, men han bara skriva ett ord innan jag helt plotsligt skulle bli kord for att handla lite grejer jag behovde. Nu ar det meningen att vi ska aka och bada, men alla ar inte har an och nar de kommer sa ar det nat annat och vi blir forsenade. Borjar jag med nat tex. farga haret eller sa, da helt plotsligt ska vi ivag och bilen ar startad och klar. Antagligen kommer vi till stranden vid 16 tiden och sa maste vi ivag igen vid 17 for att det ar en fotbollsmatch.......... Sa mycket tid som gar at till vantan och till att aka bil:(
Nu ska jag borja brodera. Kopte ett broderi eftersom min stickning ar fardig. Maste ha nat att gora nar jag inte behover skota nat i hemmet.
Vi ska sova den sista veckan nu hos Fadi. Trevligt att umgas med den familjen lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar