2009/08/27

Röhsska.
Äntligen så har jag varit där! Har pratat om det sedan jag flyttade hit för 3 år sedan. Tack vare Jessika så blev det nu äntligen av. Innan vi gick dit så lunchade vi på Linne´gatan. Dit promenerade jag och sedan promenerade vi till museet, så det blev en bra promenad.
Det var skönt att vara ute i lite blåst efter en svettig stund i tvättstugan och städning av hemmet. Och så gott att komma hem till ett skinande hem.
Innan jag gick så försökte jag ta kort på det jag sytt för att visa här, men det gör sig bäst när det är på kroppen och det innebär att jag får fota min spegelbild och det blir inte så bra. Får ordna det när Said är hemma och kan fota mig.
Har pratat med Lena också och vi ska ses hemma hos henne i morgon om inget oväntat händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar