2009/08/23

Jag blir tokig!
När vi skulle åka till Backaplan så hittade jag inte mina svarta ballerina. Har ägnat massor av timmar åt att försöka hitta min svarta kappa som jag antog att jag glömt någonstans. Gav upp häromdagen. En kappa kan man ju glömma någonstans, men ett par skor!? Jag har ju inte gått hem utan skor! en de kan ju inte heller bara försvinna. Mitt hopp står nu till Magnus. Det enda stället jag har varit på och haft med mig flera par skor. Var ju där när Magnus jobbade utomlands och höll Johan sällskap.
Även konsekvenserna av mitt syprojekt driver mig till vansinne. Har grått damm precis överallt!!! Har inte varit med om maken sedan jag sydde i sammet. Tur att vi ska flyttstäda snart. Annars så tror jag att det blir som jag har tänkt mig och det är inte alltid så när man har en bild i huvudet, men inget mönster.
Nu ska jag kolla om Magnus har kommit hem och letat efter mina skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar