2009/09/06

Mycket funderingar nu
Hade svårt att somna igår. verkar så jobbigt att släpa runt på väskor. Och vad ska vi med alla väskor till efter vi flyttat? Det är nog värt de extra pengarna det kostar med ett flyttbolag. Problemet är att de inte verkar så intresserade av kunder med så lite bohag. Jag får ringa runt till ett par till i morgon.
Nu har vi varit på marknaden och handlat. Pratade om att gå ut och plocka svamp, men det är nog ingen bra ide´eftersom min stukade ankel fortfarande inte är helt ok.
Just nu borde jag skala räkorna som blev över igår och som vi ska ha till en fiskgratäng ikväll, men jag har väldigt svårt för att slita mig från kjolstickandet. När jag väl fick ordning på felet i beskrivningen så blev det himla kul att sticka på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar