2010/02/23


Igår vår, idag snöskottning
Underbara stora flingor kommer det nu. Har nog snöat åtminstone 8-10 centimeter nu och det fortsätter. Det är jättevackert. Sa till Samira att vi skulle gå ut och ha snöbollskrig, men hon tittade på mig som om jag vore galen. De tror på fullt allvar att man blir sjuk av att vara ute om det är mer än minus 5 grader ute. Jag och Said har varit ute i princip varje dag sedan vi kom och är nog friskast av alla.
Har hämtat lite ny energi idag. Vi gav oss av i morse för att utforska bussförbindelserna till en del ställen. Var i downtown Brampton först en sväng och sedan tog vi oss vidare till Bramalea shoppingmall. Jag tänkte prata med en guldsmed där om att göra om mitt armband, men givetvis var han inte på plats. Men det spelar ingen roll. Vi hade en mysig dag helt för oss själva och det behövde vi verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar