2010/02/15


Söta va?
Har behövt en ny plånbok länge, men inte hittat någon jag gillat. Men vem kan motstå de här sötsakerna? Det fick bli en plånbok och en särskild börs till mynten då det är väldigt mycket mynt här. Vi köpte den när vi tog en promenad i centrala Toronto idag. Det är alltid en hel hög med besökare på sjukhuset, så det blir mycket tid vi inte kan spendera inne med Pensé på rummet och då passar jag på att utforska staden. I morgon ska vi till en gata som det verkar hända mycket på och det ska bli spännande.

Min present från Said har kommit också. En helt perfekt väska att förvara alla stickattiraljer i. Hittade den på nätet. Kolla in hur smart den är på www. nantucketbagg.com.

Jag har pratat med min kära mor idag och det var skönt att höra henne igen. Hon har varit i Italien en vecka.

i övrigt så har jag filat på en smyckedesign. Armbandet jag fick av Pensé i bröllopspresent kan jag inte använda eftersom det fastnar i allt jag har på mig. Jag kollade med en guldsmed och det var inte så lätt att fixa det heller. Nu tänkte jag istället göra om det till något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar