2010/02/07

Möbelaffärer
Vi var runt i flera affärer igår för att försöka hitta ett nytt bord som ersättning för det som jag förstörde. Till slut hittade vi ett bra. Känns så där kul att lägga pengar på det när man hittade massa grejer man skulle vilja köpa till ett eget hem. Men så är det.
Efter det så blev jag och Said avsläppta på Bramalea (köpcenter). Det var helt underbart att gå runt och se människor eftersom vi mer eller mindre suttit hemma hela veckan. Man tröttnar efter ett tag på att bara sticka, promenera och träffa samma lilla grupp av människor.
På kvällen var vi i det andra huset och umgicks med lite släkt. Den minsta var 5 månader och hur go som helst.
Vi fick 2 inbjudningar igår. En var till oss både och gällde Bahas son Elias 6årskalas. Det ska hållas på nåt ställe med en massa studsmattor om jag fattade det hela rätt. Och så fick jag en inbjudan till bridalshower för Xena som ska gifta sig i sommar. Spännande och se hur det går till.
Har inte en aning om vad som händer här idag. Alla andra sover fortfarande och lär nog göra det en stund till eftersom klockan är 8.15 och de kan sova fram till 11 på helgerna.
Jag antar att vi ska gå bort och umgås med Pensé. Hon ska göra en bypassoperation på tisdag och självklart är alla lite oroliga. Men det ska säkert gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar