2010/07/03

Besök från Boston
Saids moster och hennes barn med respektive kommer hit idag från Boston. Vad jag har hört så är hon lika go som Pensé och det ska bli kul att träffa henne. Ännu roligare för Said så klart. Han har inte sett henne och kusinerna sedan 1987.
Jag har varit ute och promenerat i över 2 timmar idag. Vi har det soligt och fint, men jag tror nog nästan att ni har det varmare än vi idag.
Jag gick och skulle köpa en bok till Baha; "Slända i bärnsten". Jag tror nog att hon kommer att gilla Gabbaldons böcker lika mycket som jag och Maria. När jag var på Chapters (bokhandeln) så hittade jag dessutom en skitmysig present till "Harry". Det är arbetsnamnet på Jessikas och Fredriks bebis. Den var dessutom ekologisk och då kände jag att jag var tvungen att slå till.
När jag kom hem ringde jag till Jessika för att kolla hur de hade det på semestern. Hade nog kunnat prata hur länge som helst:) Igår pratade jag en lång stund med Maria också. Tack och lov att det finns billiga telefonsamtal. Är så skönt att prata med underbara väninnor! Ni ger mig ny energi och det är jag så tacksam för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar