2010/07/05

Lilla lyckliga jag
Galet

Gå runt med detta i 35 graders värme i över 2 timmar:)


Kärlek



Bästa souveniren jag fick


Sjukt underbart!!!!

Vet knappt hur jag ska beskriva det. Kärlek, galenskap, fördomsfrihet, glädje och ännu mer kärlek. Helt underbart att få vara omgiven av all denna glädje och kärlek. Jag har haft den bästa dagen sedan jag kom hit. Så här skulle jag vilja att världen var hela tiden.

Det var över 1 miljon människor där. Solen sken och jag har sällan varit så varm. Jag drack nog 2 liter vatten under dan.

Tur att jag var så hög av glädje när jag skulle hem för givetvis funkade det inte med bussarna i Brampton. Hade bussen från Toronto gått i tid och inte 5 minuter för sent, så hade det funnits bussar som passade. Men nu slutade det med att jag fick gå i över 1 timme för att komma hem. Och detta efter att ha stått och gått hela dagen. Jag var helt slut i kroppen. Jag ringde för att kolla om nån kunde hämta mig, men alla med körkort hade tagit med släkten som är på besök till Toronto strax innan jag ringde.

Idag så blir det antagligen en tripp till Niagara.Helt ok för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar