2010/05/17



Skojakt

Det är inte lätt det här med skor. Det finns en uppsjö söta skor i exakt samma färg som den lilla jackan jag köpt och med strass och grejer på. Alltså perfekt för ett bröllop. Men jag vägrar gå en hel dag i något som inte är bekvämt. Ska jag dessutom betala minst 400-500 kronor för dom så vill jag ha skor som jag kan använda fler gånger.
Har i varje fall köpt hem dom här från Clarks. Väldigt bekväma men kanske inte tjusiga nog. Tänkte att jag kanske kunde hitta nåt glittrigt att pimpa dom med. Vi får se. Nu ska jag i alla fall prova dom ihop med klänningen och jackan. Problemet är bara att det inte finns någon helfigursspegel i huset. Får vänta tills alla gått till skola och jobb i morgon och sedan stå i Milos säng för att se mina fötter i spegeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar