2010/01/28

Firande idag
Det blev inte så mycket firat här igår, förutom att Said gav mig blommor. Men det vägdes ju upp av alla grattis från Sverige. Via mail, Skype och telefon. Tack alla ni kära vänner!
Idag var vi på restaurang och firade mig här. Said ville gjort det som en överraskning igår, men givetvis var George iväg med ett av barnen på fotbollsträning. Det var George, Selma, Fadi, Samira, Said och jag. Maten var toppen och jag fick tomtebloss på desserten:).
I morgon ska jag och Said handla lite inför kalaset på fredag ( vilket vi nästan fick flytta på grund av fotbollsträning!) och på kvällen ska jag baka en paj ihop med Samira. Ska även försöka få iväg mitt körkort till konsulatet i Toronto för att få min körerfarenhet verifierad. Om inte det hjälper så att jag får mitt körkort här utan mer köande och pappersanskaffande så kommer jag att bli galen på riktigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar