2010/01/06

Galet mycket snö hos er
Blir nästan lite avundsjuk ju. Vi har lite här med, men inte på långa vägar så mycket som er.
Idag tog vi en timmes promenad i soligt och fint väder. Det blåste bra, så temperaturen upplevdes som minus 18 stod det, men jag tyckte inte det kändes så kallt.
Nu har vi varit och röjt lite bland våra saker i källaren. Letade efter Saids mössa, men hittade inte den. Nu går han omkring i min grönrandiga hemstickade basker och ser allmänt tokig ut. Dessutom blir den väl för stor för mig när han har använt den. Vi får försöka hitta en till honom när vi kommer iväg och handlar nästa gång.
I morgon hoppas jag att vi kommer iväg till en mataffär eftersom jag har lovat att laga middagen här i morgon kväll. Tänkte se om jag kunde hitta färsk pasta och göra en god sås till den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar