2010/08/08

14 dagar kvar
Nu vill jag att tiden ska gå fort. Kan inte komma hem fort nog känns det som. Antar att det är lite tvärtom för Said. Han vill givetvis träffa sin mamma så mycket som möjligt oavsett vad han tycker om resten av familjen.
Jag hoppas att jag får ordning på de sista lådorna idag så att jag kan ringa och beställa hämtning av dom i morgon. De ska skickas med båt den här gången vilket jag valde eftersom jag inte riktigt vet vad vi ska göra av det än. Om de hämtar det i nästa vecka så är det framme i Sverige i slutet av september och då har vi hunnit fixa nåt förvaringsutrymme.
Vi hinner träffa gänget runt Lisa en gång till innan vi åker. Jippi! Hennes bror Guiseppi ordnar en promenad för att uppmärksamma folk som har proteser (tror jag). Han har förlorat båda benen i en olycka. En underbar människa. Detta sker i centrala Toronto 14/8 vid 14-tiden. På kvällen samma dag blir det red moon group och circle of drums på Woodbine beach. Ser fram emot det.
Annars så ser jag bara fram emot att få se er alla. Det värmer att maila med er och prata med er i telefon och höra att man är efterlängtad.
Idag hoppas jag på att få träffa Baha så att jag kan lämna över scarfen jag stickat till henne. Hon ska få sista boken i serien om Jamie och Claire också. Jag får köpa den på svenska om jag vill läsa om den nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar