2010/08/21

What goes around, comes around
Stod och tänkte på det på busshållplatsen när jag var på väg för att köpa en extra väska. Precis som det som hände när jag behövde en ny mugg förra veckan. Man ger någon och får tillbaka det nån annanstans. Tänkte även på "Karmakontot" med Timbuktu. Underbar låt som jag lyssnade på igår. En del personer jag mött här ligger så mycket minus på det kontot, men som tur är så har jag ju mött ett par stycken som har så mycket på plussidan så det jämnar upp det hela. Det jag ville komma fram till var att precis när jag stod där och tänkte så kom det fram en go kvinna och började prata. Och hon började prata om precis det jag stod och funderade på:)

Nu är en ny väska inköpt och jag ska organisera kaoset i vårt rum. ! dygn kvar nu. Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar