2010/08/07

Internetstrul igen
Vi hade inget nät i morse och under dagen, men nu funkar det.
Det känns som om allt faller på plats. Framför allt efter att jag pratade med Maria i morse och hon berättade att hennes svärfar ska flytta tillbaka till Grekland och har fina möbler som behöver ett nytt hem. Han flyttar i oktober så det verkar ju perfekt det. Saknade Sverige när hon berättade att de höll på att duka till kräftskiva. Och jag längtar nästan ihjäl mig efter mina barn när jag pratar med dom i telefon! Längtar efter alla "mina" barn; Wilma, Ida, Emma , Max, Albin, Amanda, Melker, Louise, Linus. Saknar er vuxna liiiiiiite grann också;) Men nu ses vi snart!!!!

I morgon ska vi till Bramalea mall och köpa lite grejer vi ska ta med oss och så en present till Fadi. Han fyller år den 18. Vad jag funderar mest på vad gäller inköp så är det kuddar. Jag kan fantisera om sköna mjuka kuddar i evighet! Struntar i ny tv, snygg soffa eller fräcka gardiner. Ge mig bara ett gäng gosiga kuddar så blir jag nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar