2010/08/21

Tårar
Pensé var alldeles förstörd av tårar när vi kom idag. Milad sa att hon hade gråtit hela natten. Det är tungt att se henne så ledsen. Vi försökte förströ henne så gott det gick med kortspel.

Sedan var det roligare en stund. Jag ringde Jessika och pratade med henne för första gången sedan hon blev mamma. Allt var bra med alla 3 och det var ju skönt. Nu längtar jag dock hem ännu mer så att jag kan se det lilla underverket. Lotta ska dit och se henne för första gången i morgon och jag är inte lite avundsjuk på henne;)

Just nu skulle jag egentligen ha suttit på Tracks. Det är där Drunken knitters håller till. Men vi blev sittande för länge hos Pensé så jag fick inte riktigt ihop schemat. Det kommer fler kusiner ikväll också, så det kändes lite stressigt.

I morgon kväll blir det kalas för Fadi som fyllde år i veckan. Då kommer Baha så det blir kul. Hon har fullt upp just nu med både återseenden och avsked. Vi åker och igår kom hennes farbror hit från Gaza. Det är inte ofta de ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar